Emosi Day

Semalam bertolak dari umah ke putrajaya kul 11pm..
SEBAB APA??
sebab mak aku lari umah pergi bercuti ke china dengan adik beradik dia 
dan ada la berberapa sekupu yang belot pergi bersama..
gGrrrrrrrrrrrrrrrrr <==marah sangat.. * bak kata bangbil*

Sebagai anak solehah dan mithali aku pon salam la mama 
sambil ciom banyak kali sampai mama aku cakap
* dah tayah nak ciom banyak kali.no more baju,almari tu dah penuh*

Aku pelik tol macam mana mama aku boleh tau nawaitu aku nih=.="
lepas dua tiga inci aku berfikir rupanya baru la aku tau 
akukan anak dia so dia tau la perangai aku macam mana:)
pasni tak boleh la abang aku cakap 
*eeii ko itam,anak pungut dari ladang estate,p main jauh-jauh*

Lepas dah lambai-lambai semua jemaah ke china tetiba mata berair.
OMG!
da besa-besa pon aku tak leh terima mama nak berjalan jauh.
tapi pas abang aku cakap
*mama takde boleh berjalan sakan..weeee*
terus aku tak jadi nangis siap plan nak gi sini dan sana dan tepi sana blah kiri sikit.

Di sebabkan niat yang buruk itu 
terjadinya kejadian air mata untuk hari ini
di mana meow gemuk kaler coklat bernama alif
TER-cakar kat tangan aku
yang paling sadis terkena urat.
tanpa perasaan segan dan silu 
aku terus pandang abang aku and nangis sepuas hati 
sambil jerit SAKIT SAKIT 
*apehal macam skema gila cara aku bercerita nih*

Alif:si gergasi gemok warna coklat..
(kat belakang ada satu lagi meow)


Lepas dah tuam ngan ais and bubuh minyak
aku pon balut tangan dengan kreatifnya
mengunakan kapas
and sellotape..


kreatif:) kan?
*buat malu st.john ambulance je balut macam ni rupa*

Yang sebenarnya ni belog untuk 2 hari yang lepas 
tapi lambat publish sebab 
malas:)
 
Nanti kalau mama aku balik aku akan balut tangan macam ni 
sambil guling-guling kata airport konon cedere parah sangat la kan =.=" 
so sweet anak mama nih:)
 LOL

6 comments:

Marya Hana said...

gelak guling2 aku bace pompuan gila ni bercerita. bongok ! mak dksue takde ke..? kesian. sape lah nak masak kat umah tu. anak dara die tau masak air je.

eh, mmg kene report kak ixa. sape ajar balot cenggitu.

Mya Myra said...

tatau cmne nk bercerita dgn cara x skema:( sbb tu x rmai fllower macam ude..agaga

tayah msk la mkn lua je org kaya la kata kn*kaber*

shhhh pelis jgn bgtau kak ixa:(

Tunsha Ayunie said...

meh nak sesedut darah tu kasik hilang fedih!! wahkahkah .. comelnye kucen kite name alif ^-^

Mya Myra said...

sosweet kn nm alif:)
bhahahaha frst2 wa ambk meow ni tuan dia mmg da kasi nm alif..
x ley nk tkr..
bl wa bgtau abg lu nm dia alif abg lu glak..
teringat si bangang tu

Ym.Bundle said...

alif tu coklat ke kunin?

Mya Myra said...

coklat la bangbil..haha
msti bangbil jlez kn tgk meow mia..
bangbil ada ke meow?? takde kn:p