Pelis la =.="

‎~ !! WHO'S THAT POKEMON YG PANDAI SANGAT HACK BELOG AKU NIH!!KOT YE LA AKU NI PEMES MACAM Hanis Zalikha OR Kamaria Hana TU YE LA KO NAK HACK..BODO TOL..MENTANG2 BELOG AKU DAH CUN SESUKA ABAH KAU JE NAK HACK..DGN INI TAMAT LA RIWAYAT AKU SEBAGAI BLOGGER.MALEH NK BUAT BARU..PASNI SILA HACK FB AKU PLAK YE.TAHNIAH UNTUK ANDA.. *tepuk tangan,standing ovation* babihhh
Hai kawan-kawan =.=" mesti marya hana bengang tengok tetiba aku hapdet belog.
Yang sebenarnya aku bengang dengan makhluk tuhan paling HEBAK mana ntah yang nak test power hack belog aku.

So pepagi ni setelah di kejutkan oleh meow2 aku.. (kisah benar) aku pon mulakan tugasan mencari balik belog aku yang hilang.
Hampir setengah jam jugak la godek2 last2 ni la hasilnya!!
tadaaaaaaaaaa!!
MYA KAMU HEBAKKK 
 

Kepada tiga makhluk tuhan paling seksa
(mohd nazrul,mby deona and kamaria hana)
terima kasih kerana menge-like pesbuk luahan perasaan saya hari tu=.="

Kepada incik atau cik hackers tuuuu...
pelis la cari keje lain..
nak hack belog aku bukan dapat apa pon..
B.O.D.O.H betol:D

6 comments:

Ym.Bundle said...

kene hack jd cmne mia?hacker tu baru nk test ilmu kot..adoilaa..hack blog ben ashari ke takpe gak kan..ekekeke..

Marya Hana said...

kau memang dah biasa kena hack kan...? wakakkaa. redha jelah.
die teringin nak jadi MAHARANI.. kelas uols..

supershera said...

blog ko lg pemes dr hanis jalika la.

Mya Myra said...

bangbil:kejam sungguh sape yg hack tu..beh baek dia hack belog bangbil..dah la buat entry sal maria ozawa:p

ude:haha ayt perli di situ

superlobangidongmutetapmenjadipujaanhatiku:hutak dohh..hamis jalikha pemes siot..

Tunsha Ayunie said...

kenape belog wa tak penah kene hack?? Nampak sangat memang tak penah pemes .. muahakaka!!

Mya Myra said...

yg pemes2 smua dia x hack..
belog wa dia hack sbb x rmai fllower so takde la dia kne maki berjemaah nnt:)