Junior Masterchef

Di usia 21 tahun ni dan di lahirkan menjadi anak perempuan,bak kata orang tua ** jaga lembu sekandang lagi senang dari jaga anak dara seorang kat umah ** Dah lumrah jadi anak perempuan mesti orang akan tanya dia reti masak tak..heh aku mesti nak elakkan dari soalan-soalan macam tu sebabnya?aku bukan tak reti masak tapi err sebuk nak masak:D hUhu TERtipu tak salahkan:P

Sesambil belogwalking ni aku pon bukak la astro.Bukan tengok astro boy tu cerita katun kanak-kanak rebena macam belogger auni afiqah layak la tengok tapi aku yang matang dan tidak bersifat kanak-kanak ** ok TERtipu lagi ** tengok astro 711 cerita JUNIOR MASTERCHEF.Memang gempak sampai terpegun.Kalau Fahrin ajak kawin pon mesti dia nangis-nangis sebab aku lambat bagi jawapan.. berangan tak perlu keluarkan duitkan apa salahnya:)


KLIK di sini **  JUNIOR MASTERCHEF **

Yang aku tau paling muda join pertandingan tu umur 8 tahun.Dia masak macam umor 27 tapi budak je lagi.Kalau aku lawan ngan dia memang cirit la aku kena nganjing.Dia masak lemak cili api aku buat air sirap je.Huhu tapi kat mesia belum ada lagi program realiti masak memasak tuk budak kecik macam aku ni.. ** TERperasan** 
Tapi aku akan berazam akan belajar masak bila dah tunang nanti sebelum kawin ** statement gatal ** yelakan takkan nanti nak suami makan makanan bibik je kang tak pepasal aku dapat madu yang tak di undang.Ada jugak jadi kes macam kat paper harini kes tetak-tetak madu.heee

p/s:AJL??boringg..

3 comments:

shahilanasir said...

hehe..amek resipi siakap appa k..sng bangat!!lgkh petame sblm tunang..ahaha

Mya Myra said...

appa:tenkiu2..dedi da blajamsk tego kuning x pecah..huahua

elly marsila said...

eden pon nk jdi chef....