Belog pilihan

Kalau aku on belog perkara pertama aku buat mengecek komen pastu belogwalking.Antara banyak-banyak belog aku suka singgah adalah belog mereka di bawah nanti..ye NANTI..jangan pandang bawah * time ni mula la perasan seluar celah kangkang koyak* Bahaya...huhu sila halakan bebola mata anda di skrin PC or lappy anda.tenkiu :D




# 5 #
                                                        



Si gadis manis bertudung ni bernama shahilah a.k.a appa.Kenapa aku panggil dia appa?Semuanya bermula di FB.huhu banyak kenangan kami bersama di FB.Belog dia sangat-sangat simple.Dia buat belog dia ala-ala diari.Sungguh comel secomel orangnya juga. 
So tunggu apa lagi??jom singgah di belog beliau:D


# 4 #


Kalau ada baca entry yang lepas mesti ramai yang kenal siapa gadis kecik molek ini.Entry dia banyak menceritakan kisah suka duka,sakit yang di alami dan juga berkongsi kebahagiaan bersama orang tercinta.Untuk tahu cerita si gadis gojes ini?Jum serang di belog beliau si lessy a.k.a auniafiqah ku :)



# 3 #



Mesti ramai yang kenal siapa empunya belog ini.Gila tak up2date kalau tak tahu.huhu dia adalah blogger terkenal bernama hamis hanis zalikha.Aku paling suka and obses pada rambut dia.Aku belum ada kesempatan nak buat sebab rambut aku masih di paras kepanjangan bulu ketiak.**maksudnya pendek** hehe and dia mengingtkan aku kenangan dulu aku selalu terlibat dalam keja-keja fashion show,bukan jadi model macam dia tapi keja di belakang tabir as a asst dsigner.

# 2 #



OMG!dia lagi hebat dari hanis zalikha?i will say YES!belog dia,si marya hana yang simple ayat yang ala-ala lembu kena sawan and sangat-sangat mengingati teman lama.Kira dia ni bukannya jenis kawan yang tak mengenang budi la.Bagi pendapat aku belog dia boleh setanding hanis zalikha and dia juga boleh jadi model.Tengok la header pic tu.cun siot lagi-lagi incik boypren yang ambikkan ye tak??huhu




 PILIHAN PERTAMA DAN TIADA YANG OTAI SELAIN BEGER OTAI..ERK..??


# 1 #


Penah dengar blogger nama ZACK??Realiti Konspirasi??Kalau tak pernah lebih baik korang KLIK kat sini..ye KLIK <====klik la klik bkn cerita pasal KLIA tapi klik DI SITU.sila ikot anak panah huduh yang telah di sediakan.Brader Zack yang sedang sebok sekarang ni jarang nak hapdet.Dah 4 bulan tak hapdet tetiba dia hapdet 6 hari yang lepas.Terkezutt monkey sangat-sangat and aku tak baca belog yang lain-lain tapi utamakan belog brader zack ni dulu.Wa cakap taip sama lu belog dia TERBAIK..







3 comments:

Marya Hana said...

bodek kuat! haha.
standing hanis zalikha wak lu.
ni kes duit PT ude dah masok
ah ni... :P

THANKS dksue.

Mya Myra said...

Eh duet PT da msuk erk??
Kalau tau lg dksue bodek lbey..
hehe

x bodek pon tp ini syez:)

Eien Mohmad said...

wahhh! beshh beshh (: hee.