Kuatkan semangat mu LESSY ku..**entry khas buat auni afiqah**

Eh buang tebiat apa minah ni siap ada lessy-lessy.Tak belajar agama and pergi sekolah agama ke apa minah ni....COP COP bukan coca cola tapi cop duit..eh mula dah merepek!!Sila jangan salah faham kepada insan yang lemah lembut selembut sotong ini.eh tak tak selembut kasih mama..Tetiba mama aku pon terlibat dalam kes ni..hehe yang sebenarnya,Lessy yang aku maksudkan ni adalah kawan baik perempuan so kalau kawan laki aku akan panggil teman GAY ku..Ada paham??

Entah kenapa aku rasa tak senang hati and tertanya-tanya kenapa sekarang ni fitnah dan salah sangka menjadi satu perkara biasa dalam kehidupan sekarang. *ni yang aku bengang kalau nak menaip mesti rasa nak mengketeblood a.k.a mengketedarah * sambung cerita==

Baru-baru ni aku baca entry Lessy aku si auni afiqah di LINK seperti tertera di situ..haa ye situ:P *jangan gode dia ok dia my lessy* =.="  http://spoken-to-real.blogspot.com

Dia banyak menceritakan kisah kehidupan dan sakit yang dia alami...Bukan untuk minta simpati tapi belog inilah satu-satu cara dia melepaskan rasa marah,sedih dan bersyukur atas setiap perkara yang membahagiakan dia sampai la satu ketika apabila setiap penulisannya di belog di salah ertikan oleh seseorang yang tidak mengenalinya.

Tak ada apa yang dapat aku bantu kerana masalah kali ini melibatkan keluarganya dan keluarga teman lelakinya.Aku hanya dapat  mendoakan kebahagiaan berkekalan hingga ke akhir hayat bersama orang tersayang.Baby kalau ada jodoh lu ngan dia tak kemana..Kuatkan semangat untuk hadapai hari yang datang.

Nama je kami lessy tapi kalau sembang guna lu ngan wa..bertapa brutalnya kami tapi berjiwa pondan.Sensitif yang teramat.Konon kuat padahal cepat banjir.huhu Aku pelik aku yang kenal dia lama tak pernah mencari kesalahan dan kelemahan dia kenapa orang yang tidak mengenali dia cuba nak menjatuh dan menghancurkan kebahagiaan dia?

Belog dia sangat-sangat la kiut miut sekiut dirinya juga..so luang dan lapangkan masa mengFOLLOW belog dia ok.. Terima kasih membaca entry ini dan menyetalker:D

2 comments:

Tunsha Ayunie said...

hunny!!!! wa terharu syiak :( thx fer the entry and moral support .. bestfren 4eber .. mwahs!mwahs!mwahs! thx fer rekemen blog wa .. tibe2 air mate skalik air hingus nak kuar bace entry pasal diri ini :( huk huk sadis .. ailepyu .. :( ♥

Mya Myra said...

lu la kwn wa lu la adk wa lu la setan yg slalu mengikut wa..
hehe me leb u too honey:D