putus cinta..auch

Ni entry gedik aku nak bercerita pasal putus cinta.Aku pon perempuan biasa jugak kalau putus cinta mesti nangis tersedu-sedu henjut-henjut bahu sampai hingus meleleh punya la sedih tapi esoknya ok dah:D cepat gilakan??sebabnya aku terfikir dalam dunia ni kalau sayang macam mana pon pada benda dan manusia tak kan kekal.kalau manusia akan mati tapi kalau barang akan rosak so buang masa nak sedih lama-lama. " kalau buang masa tayah nangis langsung la miak" err harus nangis sikit untuk lepas geram..lalala..

Aku pelik gila kalau ada yang putus cinta sampai tak nak makan,terperap dalam bilik.Tak lapar ke korang?Aku bukan jenis macam tu nak seksa badan semata-mata untuk orang yang tak hargai kita.Dah dia tak suka blah la buat apa nak terhegeh-hegeh lagikan? tapi sepanjang aku kapel aku yang tinggalkan ex aku tu =.="sebab tulah aku tak sedih??kalau tak sedih tak ada la adegan nangis terhenjut-henjut bahu tu..dah la aku tinggalkan aku yang nangis..haha 

Aku bukan saja-saja minta putus dengan ex aku tu tapi kalau boleh aku nak la lelaki suka aku bukan sebab kelebihan yang aku ada tapi aku nak lelaki suka dan jatuh cinta dengan keburukan aku.Bila dia boleh terima keburukan so tak ada masalah tuk dia terima kebaikkan aku.Baru boleh ngam

Macam aku ni anak bongsu jarak umur ngan abang-abang dan kakak pon jauh so mesti la aku di manjakan.Tapi aku bukan la jenis merengek-rengek nak itu ini cuma aku suka manjakan diri dan semua benda aku buat aku suka tanya pendapat pasangan aku sebelum buat sesuatu sebab tu dia rimas kot.Pastu kepala aku gila-gila tapi dia kata perangai aku macam budak-budak.Habis tu kalau tu salah ini salah kenapa dia suka aku?Dari situ aku tau dia suka aku cuma dari kelebihan aku je.so selamat jalan romeo..

Orang kata kalau putus cinta biar la cara baik tapi jarang la nak putus cinta cara baik.Kalau baik tak kan putus kan?Bila dah bergaduh,curang and benci barulah jadi punca gaduh.Bagi aku bila baru putus jangan contact la nanti jadi macam aku.Di sebabkan rasa keperimanusiaan aku tak nak bergaduh dengan ex aku tapi boleh pulak ada satu message dia tu kata aku bengap:( kalau aku bengap dia tu apa?Bebal?Pengajarannya biar la tak contact dari jadi kes maki yang tak di undang.

So kesimpulannya setelah aku kecewa tahap gaban sebab cinta yang kecundang di tengah jalan aku dah berangan nak bercinta ala-ala cerita adamaya tu..ha??im not single?tamau yang tu nak contoh adamaya jugak!!walaupon jalan cerita yang sama tapi mia sara takde..teheee macam best je bercinta lepas kawinkan..sapa nak bercinta dengan saya??girl only..eh eh larikKKk

2 comments:

Marya Hana said...

uiks. entry ude lak baru je kate message alert tone ude OST drama tu kah kah.

so sekarang kaw putus dgn sape lak..?
ude dah fening~~~~
kaw nye ex , kire sekali dengan jari kaki pon x cukop..

Mya Myra said...

weyhh fitnah dksue mne byk ex..
nie cte lm2 la..
sje je buat entry nie tp skg mmg ngah single pon..
lom smpai seru nk berboyepren..
x jmpe yg ngam.