Blog kau tak best

Aku bukanla blogger yang selalu mengeluarkan killer entry sebab tu la tak ramai yang follow aku..sob sob:( takpe takpe mentang-mengtang la aku tak cantik ang tak singgah kat blog aku noh..Lumrah la kan orang yang cantik dan kacak memang selalu orang kejar dan dapat perhatian.Tapi yang aku pelik kadang-kadang entry dia cuma type "arghh badmoodnya today malas nak hapdet" tapi komen sampai 40++  WTHotak?? aku baca pon rasa nak maki tak kira la muka macho macam mana pon.

Aku memang terkenal dengan malas nak komen.Kalau baca blog orang pon tak meninggalkan rambut ketiak"tak habis-habis dengan rambut ketiak =.=" jangan salahkan saya tapi salahkan blogger SHAFIQSTATICHOT." Aku akan komen bila aku rasa entry korang menarik so jangan hairan ada di antara blog korang aku rajin komen:D 

Belog yang macam mana aku malas nak komen??ok aku ada follow satu blogger ni.Aku tau dia bahagia bercinta dengan seseorang yang agak di kenali di malaysia ni.Tapi aku rasa tak perlulah setiap kali buat entry nak cerita tentang apa kau buat dan bertapa romentiknya pasangan kau.Sekali sekala apa salahnya tapi kalau dah dua tiga kala??Orang yang baca pon akan bosan.Aku terfikir macam mana kalau dorang putus cinta nanti..hurm..doakan yang baik-baik jela..blog kau lantak kau nak type apa tapi jangan tanya kenapa aku tak meninggalkan jejak kat blog kau.TENKIU:D

Seperti yang kat atas sekali tu aku tak akan komen kat blog yang cuma menaip sepatah harem.Kenapa aku marah sangat?Sebelum ni aku on9 pakai pc dan line streamyx sangat-sangat la selesa sekarang aku on9 pakai lappy dan menggunakan BERUKBENGONG sangat-sangat lembab dan menyusahkan so bila aku berhempas pulas nak bukak blog korang tiba-tiba kau cuma type "i rindu hubby/honey i la..hurm".*&%^%^ .kasihani la penguna-penguna berukbeng ini wahai blogger:( 

Blog yang paling annoying sekali yang buat mata aku berbulu baca blog yang menghentam lelaki dan perempuan.Kalau bloger tu lelaki dia mesti hentam perempuan macam tu jugak sebaliknya.Tu cara orang nak tarik perhatiankan?OUH HELL sorry la aku nak layan blog macam ni.Nanti nak kawin cari sapa??takkan kaum sejenis kan kan..??

 Yang paling penting aku tak follow lelaki yang kacak tapi aku akan follow kalau apa yang dia type sangat-sangat kelakar dan menghilangkan beban stress berkerja sepanjang hari.Blog yang aku paling suka brader zack tapi dia dah lama  tak hapdet tapi tak jemu nak baca blog dia yang lama-lama..I LIKE.Jangan tanya aku kenapa tak jejak di blog korang sebab aku tak sanggup nak cakap  BELOG KAU TAK BEST^-^ blog aku pon tak best jugak..heee

**************

Esok nak ajar anak sedara sebut harry potter lagi sebab dia akan sebut helikopter=.= penat aku mengajar..gRrr
 

4 comments:

Marya Hana said...

sangattttttt SETUJU dengan entry kaw kali ni wahai makcik gila!!!

:D

Mya Myra said...

elehhh yang bulu ktiak tu lg stuju kn??
haha yg bc pon same gile..hehe

Tunsha Ayunie said...

tibe2 guwe terasa blog guwe diperli .. isk isk :(

Mya Myra said...

balak lu x pemes kt mesia so bkn lu..
haha anda tdak d perli pcaye la lg pon belog lu cm hidup segan mati tamau je..