Rupa tak penting??

Heyyo (konon comellah) readers and stalker:D mari kite mulakan menaip dengan senyuman menawan mengalahkan keroPORK mony.Ramai lelaki and perempuan hari ni kata kalau pilih pasangan rupa tak penting.Habis tu apa yang penting??Aku tau mesti korang kata kerjasamakan??aku pon pernah satu ketika dulu (Ayat skema) jadi fanatik wonderpets tapi semenjak dah matang ni apa ke hal nak tengok cerita budak-budak tu ^-^ eh tak tak..mak aku pon tengok tapi dia matang.



Lama jugak aku terfikir kenapa orang sekarang selalu kata rupa tak penting.Betol ke??Sebagai contoh ada seorang hamba ALLAH ni call aku dia kata boleh tak nak berkenalan.Aku cuba try test uji dia.Aku kata aku tak cantik kenapa nak berkenalan ngan aku.Dia kata rupa tak penting yang penting dia suka tengok cara aku yang sempoi.Dia ingat aku AC MIZAL ke apa nak sempoi-sempoi bagai ni..


Cuba korang fikir.Kalau jejaka/gadis hitam pekat macam dayang senandung korang nak??Tu hitam maybe ada orang boleh terima sebab negro pon hitam boleh je jumpa pasangan hidupkan.Tapi kalau muka jejaka/gadis kaler hijau macam hulk korang boleh terima??Kalau kaler biru macam avatar??nak jugak?Kalau takde lobang hidung sebelah macam mana pulak?telinger kat dahi tu kira boleh terima la?? (renung-renungkan dan selamat beramal)


Kiss me bebeh..sanggup??

So lepas ni tak boleh lagi mengunakan ayat  "rupa tak penting" tapi gunalah ayat "biar sedap mata memandang" tapi kalau sedap mata memandang pon tak guna kalau perangai lahanatkan?? seoloknya cari yang sedap mata memandang dan hati yang baik.

 Gadis-gadis sanggup keluar detim dengan jejaka berkaler hijau ni?
Kalau kawen agak-agak dapat anak kaler apa?? 


  Ada tengok al-kisah gadis comolot kat pavi yang kecoh kat FB tu?
Kalau dah tengok korang rasa kalau awek tu muka macam gadis avatar ni bf dia nak ciom kat tepi jalan pavi tu??
*********

Dah makan ubat selsema kepala dah ting tong..Nak bayangkan make love dengan fahrin ahmad tak pon recardo kaka ^-^ wet dream gegadis and lelaki miang:-*

No comments: