RayA RAyA

Kalau raya cina ada kepala naga tapi raya haji ada kepala lembu:D mana lagi ganas??hehe ^-^ di hari raya yang mulia dan di iringi takbir raya yang menusuk hati aku telah di tinggalkan terkontang kanting bersendirian dengan abang di rumah.Duduk dengan abang mati kering la aku.Bukan dorang reti masak tuk adik kesayangan ni.Aku malas nak masak kang beraya kat toilet lak memasing.


Dah la phone SE aku rosak terpaksa aku beraya dengan fon baru I PHONE TOUGH LIGHT.Tak dapek langsung den nak berghayo sakan ambik-ambik gambo upload kat blog and fb.Selamat la mata korang Kalau tak mau tumboh cendawan kat mata tengok aku posing lebih.Macam aku sorang ada camera =,=" 


Di malam raya ni aku menJALANG-JALANG kat up town danau kota.Suasana meriah gila sebab ramai orang.Barang pon macam-macam ada tapi tak banyak pilihan sebab kebanyakkannya barang yang sama je jual.Barang yang lain dari yang lain yang jual kat situ keroPORK,baju PORKadot,mee clayPORK..ada yang berminat??


Walaupon hari ni hari raya haji tapi aku nak minta maaf andai kata sepanjang aku menaip kat blog ni terkena kat memana pihak yang terasa..padan la muka..!!Agaga 



GOODBYE MY LOVER..GOODBYE MY FRIEND



[apa jadi lepas tu??]


[selepas itu??]
bawah lagi....




















































































































dan bawah lagi:D ewahh ewahhh
amboi marah nampak (^-^)


















































































































































































































 tadaaaaaaaaaaaaaaa...jadi la macam ni..=,= hehe



[selamat hari raya aidiladha reader and stalker]


No comments: