OH HELL

Masa aku buat entry ni aku tengah bergusip dengan appa a.k.a shahilah comey ^-^ ..Tapi topik kali ni pasal aku terjumpa seseorang yang pernah menganiya aku.Kawan sekolah masa suka ,masa sesak kau masih ingat aku tapi bila kau dah senang macam haram nak kenang budi.

Aku keluar dengan akak angkat aku pergi mekdi.Entah macam mana ada sorang mamat siot suittt kat aku.Aku pandang ah dengan muka langsi and gengster tapi bila aku tengok muka perempuan yang ada kat depan dia terus menyirap darah aku naik ke kepala.Mamat tu aku kenal masa kerja 4T kat klcc perempuan tu pulak kawan sekolah aku.

Akak angkat aku suruh duduk kat meja dekat-dekat ngan dia.Panas gila hati aku masa aku borak-borak dengan kawan laki aku tu aku senyum la sekali kat dia.Dia boleh buat muka PORK AMAI-AMAI kat aku.wadepak!!!mesti korang tertanya-tanya apa dia penah buat kat akukan??meh aku senaraikan..

#1#
Zaman sekolah

Masa ni kitaorang ada satu buku untuk our group tulis pasal hal masing-masing and apa yang terjadi masa sekolah,apa yang tak puas hati,Lelaki yang dia suka dalam diam,kira buku tu macam diary tapi untuk group kitaorang je.Dahla buku dengan pen kaler-kaler semua aku beli.Sampai kat kawan aku sorang tu dia boleh buat harta peribadi.Kira amanah ke macam tu?Dah la buku tu dia buat harta apak dia macam dia yang beli.Yang tu aku maafkan lagi tapi..



#2#
 Zaman kerja

Tapi masa dah kerja dahlah aku yang applykan lepas tu dia boleh buruk-burukkan pasal aku kat staff senior yang anti aku.Macam harem je perangai.Yang ni lagi tak kenang budi.Di sebabkan anak bos cina aku tu fall in love ngan aku dia rasa aku ambik kesempatan tak buat kerja.Aku asyik kena pergi buat kerja kat luar hantar-hantar barang je.Dia ingat aku suka??lelaki melayu ramai lagi ah ko ingat aku heran sangat dapat laki bukan melayu jadi bf?OUH NO NO NO



#3#

ZAMAN BERKAWAN DENGAN LELAKI

Eh!macam tak pernah berkawan dengan laki pulak.Heee tak tak..ni pasal masa aku kerja ada sorang budak lelaki ni datang kat aku and nak berkenalan.Rupanya kawan sekolah aku yang kerja kat kepci yang bagitau aku kerja kat mana.Sejak dari tu aku kawan ngan dia.Yang peliknye kawan aku tu mintak beli kepci untuk dia padahal aku pon tak pernah mintak pape kat mamat tu.Memalukan aku sungguh.Lepas mamat tu dah bagi dia kepci dia boleh lagi buat muka kat aku and kutuk-kutuk aku.(apa salah aku?? )



#4#

Memutuskan hubungan sesama islam

Macam tajuk dalam buku agama sekolah menengah pulak.Yang ni memang buat hati aku bengkak.Bayangkanla kawan dari sekolah,kitaorang selalu lepak kat umah masing-masing.Aku selalu tido umah dia and dia tido umah aku tapi di sebabkan mulot si lahar kawan aku tak kenang budi tu sanggup dia menfitnah aku sampai aku ngan kawan baik aku tu bergadoh and  tak berkawan sampai sekarang.Tapi aku sedih sebab dia sepatutnya lebih tahu aku ni macam mana.Tapi dia tak pernah nak siasat betol ke tak semua tu salah aku.Sampai sekarang aku tak tau apa yang si mulot lahar tu fitnah aku:(




#5#

Punca aku berhenti kerja

Entry yang lepas aku dah cerita pasal aku kerja kat toy city klcc kan?Tu first time aku cari kerja.kawan aku tu patut bersyukur aku dah tolong tapi dia dengan senior staff sama-sama pakat hentam aku kaw-kaw siap pantau aku buat apa semua sampai tak boleh nak betulkan sepender yang terselit kat celah kang-kang.=,=" Modo betol..Sapa yang tahan kalau kena perhatikan 24jam??So aku ambik keputusan tuk berhenti.



Kalau korang kat tempat aku korang masih bersabar lagi ke ngan orang yang dah menganiya korang?Aku jumpa dia semalam siap senyum tapi dia boleh buat-buat tak nampak aku.Dahlah dia buat salah kat aku tapi tak reti mintak maaf.Boleh pergi jahanam ah. 





No comments: