Kerana mulot ...

Kita abaikan dulu post berkampung sakan tu enty ini lebih hangat dari hot fm..Bermula la kisah hidup si gadis yang teraniya dalam kesusahan.Kan best ada wonderpets.Merepek kau!!Seperti biasa aku ni jenis yang rapat dengan semua orang tapi susah aku nak berkawan bukan sombong tapi pengajaran menjaga mengaja aku erti berhati-hati.(caya la miak!!)


Seperti biasa aku yang lemah lembut (ok part tu tipu) menerima salam perkenalan dari seorang gadis yang lebih tua dari aku.Aku 21 belum masuk lagi belum belum..dan dia 27.Perbezaan umor pon dah menampakkan aku ni cantik(adegan perasan yang buat mata pembaca bebulu)err menampakkan aku muda..Atas sebab hormat aku sentiasa menasihati dia.Ha pelikkan??Aku nasihatkan dia tu..




Cantik sebab tu semua laki suka dia..kan kan??

Bukan aku tak nampak sifat buruk dia yang kaki jantan tu.Tapi bagi aku selagi dia tak melibatkan aku,aku malas nak masuk campur.Tu prinsip aku..aku tak kacau kau,kau jangan kacau life aku.**MENDENGUS** Tapi sape tak bengang kalau di fitnah??kerana mulut sexy eh memang tidak la kalau tajuk entry kerana mulot sexy di kata kan hot storykan kerana mulot badan binasa so berhati-hatilah bila nak berkata.


Sebelum ni akak angkat aku tu kalau kuar dengan memana lelaki dia mesti ajak aku.Tak tau kenapa mungkin nak tunjuk ramai laki suka dia tak pon think positif takut lelaki rogol dia.Positif la tu kan??Aku penah nampak kat umah dia ada pic kawen.Maybe dia perasan aku nampak pic tu dah lama-lama dia cerita yang dia penah berkahwin dulu lepas tu dah bercerai.Lepas tu dia kata makcik and pakcik dia tinggal kat rumah dia.(ayat tunggang tanggang)Sepanjang aku pergi rumah dia tak pernah aku nampak makciknya.Pakcik dia kononnya tu penah la nampak tapi tak lama lepas tu dia keluar.Kata jela kau tak cerai lagi..perlu ke menipu??huh


Sebelum ni dia banyak memainkan lelaki sampai aku rasa simpati kat lelaki yang kena tipu bujur-bujur ngan dia.(bosan dengan perkataan bulat)Tapi aku diamkan aja sampai lah mangsa terbaru dia ni muncul.Katanya dia tasuke(ayat comey) lelaki tu tapi jalan pegang-pengang tangan pelok-pelok pinggang.Tu tak couple kalau couple macam mana entah.Yang paling aku bengang dorang tetiba menyebok pasal hal aku.Dorang punya mulot longkang ni mereport kat incik A mende yang aku gurau-gurau dengan dorang.


Aku bergurau dorang pergi mereport buatkan incik A dah fikir masa kami bersama aku ni curang.Kepala keretapi mereke la nak merosakkan hubungan kawan aku ngan incik A pulak.Sebelum ni ada lah dua tiga orang yang kata betina(ayat lembut sudah keluar) tu minat kat incik A kalau dah suka kenapa perlu memburukkan nama aku?Dengki lelaki ensem semua suka aku yang sisa-sisa aku tak layan semua suka kau??Tapi tu pon kau bangga.Porahhh hal kau sikit pon aku tak nak ambik tau.


Ikotkan bisikan setan ni nak je aku bukak aib apa yang kau dah buat.Dah la konon-konon suruh aku pakai tudung.Nasihatkan aku tu bagus tapi kalau pakai je tudung tapi buat maksiat sana sini kira bagus ke?Bukan ke memainkan agama namanya?Sekurang-kurangnya aku tak pakai tudung tapi takde lelaki penah tengok tubuh badan kau dari atas sampai bawah.(masa kecik-kecik tak di kira tetek tak tumbuh lagi)heh..


Yang jantan kekasih(KOT) betina tu boleh pulak ayat dia macam perasan aku suka dia.OMG!!sila cermin diri kau dulu atau pon cermin umah kau dah retak dan perlu beli baru??Kalau nak aku boleh belikan kat mydin dapat extra 3 cermin.Dia lupa or buat-buat lupa dulu dia penah mengayat aku dah tak di LAYAN.**siaran ulangan** TIDAK DI LAYAN!!

 Muka macam ni konon nak kata aku suka dia..
**muntah hijau**
bukan nak menghina tapi sekurang-kurangnya sila sedar diri..TQ



Di sebabkan malas nak layan manusia bersifat keperibinatangan ni so aku malas nak berjumpa bukan takut tapi aku yang baik ngan dia pon dia boleh mengata belakang kalau aku jumpa benda ni takkan habis.Kalau dia rasa dia nak bercakap teruskan.ADA AKU KESAH??bak kata appa a.k.a shahilah sabar jela.Kita tak buat pape pon orang masih bercakap so biar lantak dia nak cakap apa.btw thanks appa..lega lepas borak ngan appa tadi:D **SENYUM MENAWAN**




*************

SILA ABAIKAN AYAT BERTERABUR DI ATAS..
READER AND STALKER SILA BERI PENDAPAT ANDA WHAT SHOULD I DO??..
TENKIU(^-^)

No comments: