RELATIVES PART 2

Ouh sepupu-sepupu yang picnya akan di upload mesti tersengeh-sengeh macam kerang busuk.Ok kali ni bagi peluang kat korang menjalangkan diri kat blog sepupu KESAYANGAN korang ni.EH?Macam kenal je statement tu??haha ok abaikan T.T

Sedara-sepapat ibarat keluarga,bak kata orang air yang di cincang tidak akan putus.Kalau ada sorang dua yang tak berapa nak ngam tu aku buat bodoh jela.Yang penting KITA HAPPY:D






Masa ni bercuti kat Genting Highland ngan sepupu dari JOHOR BAHARU & PUTRAJAYA. 
Walaupon mereke-mereke ni lagi muda dari aku tapi dorang ni pandai sesuaikan diri untuk berborak dengan orang yang lebih tua dari mereke.T.T aku masih muda ya kawan-kawan :D Memang best sangat-sangat bila hangout dengan keluarga sendiri.Sebab keselamatan diri terjamin.Masa pergi ni dah la ujan tapi satu pengalaman baru buat aku sebab bawak kereta sendiri:D Now kereta pon dah takde so duduk dendiam kat rumah.huh










 
Masa ni pulak hang out dengan cousin kat D'TASIK SEAFOOD BANGI kot..Yang ni sepupu yang dekat and hampir di katakan selalu sangat-sangat jumpa and hang out sesama.Kitaorang ni dah macam adik beradik.Harap maklum dia bukan TEMAN LELAKI saya ok:D








Yang atas tu sepupu perempuan yang paling rapat ngan aku.Masa kecik-kecik kira satu geng satu kepala ah main kat kampung.Kalau zaman moden ni orang akan kata lebih kurang macam team wonderpets.Kemana mesti bertiga.Tapi lagi sorang tu telah kembali ke rahmatullah pada usia muda..AL-FATIHAH buat arwah kakak

 Pic yang kedua pulak pic sepupu laki paling rapat and sempoi.Kepala gila-gila and terlalu gedik ngan aku.Kekonon masa ni kiteorang pergi dating berdualah..orang yang pandang mesti ingat kiteorang ni couple padahal COUSIN ok.Aku belum gila lagi nak bercinta dengan sepupu sendiri yang aku anggap abang tu:D

 









Masa ni kenangan beraya di kampung tahun ni 2010.Raya yang cukup takda erti bagi aku.Dengan adanya saudara di sisi barulah rasa nikmatnya hari raya.Raya yang memberi 1000 erti kesabaran,kelukaan dan ketabahan di mana NENDA tercinta koma di hospital baru SEGAMAT JOHOR.Raya ke-6 NENDA TERCINTA TELAH KEMBALI KE RAHMATULLAH.Semoga rohnya di tempatkan bersama orang-orang yang beriman.Kami merinduimu NENDA.AL-FATIHAH...

No comments: