NEW BLOG NEW MOOD

Aku tau ada yang menyirap tahap cipan sebab kali ni da kali ke tiga aku tukar-tukar blog tapi ADA AKU KESAH?? ni blog aku ke blog kau??Di sebabkan kesemakkan melanda so aku mengambil keputusan untuk mengucapkan selamat jalan romeo kepada blog lama aku T.T sumpah tak rasa pape..haha

Untuk incik abang dan incik akak dan incik adik yang baru datang ke blog baru ni ringankan jari anda untuk mengomen blog baru aku ni.Seperti yang korang semua tak tahu dan mungkin ada yang tahu aku seorang yang sangat-sangat ceria,agak kelakar?? T.T no comment dan juga sangat-sangat panas baran.Bagi aku apa yang penting dalam dunia ni adalah F.A.M.I.L.Y
 termasuklah relatives :D 



 Walaupon ni blog aku tapi takpe aku dapat menyelitkan diri sikit sebab anak akak aku ntah tetiba nak duk atas peha aku.Huh time ni la nak manja-manja.Ni lah kaum kerabat johor aku :D semuanya cantik menarik tertarik kau memang TEMBAM..Semua yang bambam mesti dah kawin.Aku yang kurus ni dorang kata jangan bergembira sangat sebab akan datang mesti badan aku macam belon.Tu cerita lepas dapat anaklah..haha perhh mimpi ngeri kalau bayangkan aku yang slim ni transform jadi belon..T.T tasuke tasuke..


Ramai gilakan??ni Masa family day kat KEM MODAL INSAN,HOMESTAY PARIT PENGHULU.Kalau abang yus baca ni mesti bangga gila aku promot tempat dia siap ngan bold font.Haha tapi serious memang best gile beb.Walaupon ada sedara-sedara yang tak datang tapi korang sendiri tengokla..meriah gila.Malas nak membebel lagi nanti sambung cerita pasal my relatives part 2 :D


 

No comments: