PR??Boleh ke?

Ok semalam lepas balik jumpa member yang datang dari terenganu aku terus basuh muka,relex-relex jap lepas tu tangan aku gatal on pc bukak Facebook and Ym.Memang dua benda yahudi nilah aku selalu on.

Entah macam mana ada sorang mamat ni PM aku tegur pasal status yang aku buat kat YM.PENAT SANGAT TAPI PUAS.Aku takde la terfikir benda tu macam lucah.Tapi da lumrah otak mamat-mamat and pompan zaman sekarang otak memanjang kuning.Aku tak macam tu ye,aku bakal jadi ustazah contoh..ok yang tu tipu.hehe

Dia ni aku dah lama kenal cuma sekarang ni kurang berchatting sesama sangat.Kerja dia melibatkan dunia artis and handle show-show yang ada.Then dia tanya aku kerja apa.Aku ceritalah apa yang aku buat sekarang.Aku kata aku nak kerja yang boleh jalan-jalan relex then dia kata why not aku apply jadi PR?

Persoalannya dahlah aku ni pemalu..(kononnya kau pemalu sangatla ye setan)haha aku macam nak taknak je job tu.Best kot dia kata sekarang PA kerja gaji dalam 3k lebih makan free kerja just ikot artis sana sini.Yang paling best dia kata kalau bernasib baik baju,rambut and make up pon dapat sponser.


Gila meroyan aku tengok comment dia..Rasa macam esok jugak nak apply kerja jadi PR.tapi aku tau kerja macam tu balik lambat,awal pagi dah terpacak buat kerja ikot artis sana sini.So how?boleh ke kerja macam tu?Kalau aku nak how my family?
 

Serious aku tak nak kerja celcom tu:(Tak kena ngan jiwa dan olahraga.Eyh tak tak raga je.Dah lah kena jawab phone kol,macamlah aku tak pernah kerja macam tu.Orang call aku pon aku malas nak jawab inikan jawab phone call orang untuk jawab apa masalah dengan line celcom??ouh tidak..Malas betollah.Aku nak kerja yang aku suka barulah boleh kekal lama.


**********************************

Aku dah buntu gila ni weyh..Dalam masa yang sama dia buat lawak.Dia kata senang-senang mia jadi artis jelah.haha Gila apa weyhhh..kot ye pon dapat belakon jadi adik lisa surihani pon jadi lerr :)

No comments: