Hey guys..He is BACK:D

Hoi korang aku buat kerja gila ni.Haha esok aku ada blinde date(blinde date ke??muka da tengok:P ) ngan sorang mamat yang aku kenal dari FB.Muka dia sweet habis.Rasa nak pijak-pijak je pastu seret kat jalan tar sesambil pusing-pusingkan diri lima kali lepas tu tampar pipi dia sebab geram sangat-sangat.haha sapa suruh cute sangat.Padan muka kau.hehe..

Entah sekian lama dia menghilangkan diri.Sungguh faker ku rasa tetiba dia jadi macam chipscmore sekejap takda sekejap ada tapi sekarang dia di mana??di sini...sempotTTTTTT.Bagus sungguh ya anak-anak.kihkih..

Di sebabkan aku terlalu tak tentu arah ni aku rasa nak bershaffel tengah-tengah malam sambil naik kuda kepang..err ada pulak macam tu??ahhhh ada aku kesah??cak cak cak cakkKK..Suka hati akulah nak buat apa pon.Aku tengah bergembira sambil takut ni.Mama mia mama mia help me...!!


Malas nak cerita banyak tunggu jela apa yang akan jadi esok ok :D majulah sukan untuk negara..love you eberi much biri-biri had a little lamp..huaaa aku gilaa sudah=))

*****************************************************************




p/s=mamat tu aku ada buat entry pasal dia yang i have been waiting you for a long time :P ssHH (secret) haha

No comments: