Macam happy tapi bila tengok blog dia??

Kawan-kawan..semalam macam yang di rancang aku jumpa mamat tu..Wah wallahh!!ok walaupun sebelom ni tak pernah jumpa,bolehlah aku buat perangai gila-gila bila jumpa dia.FOR YOUR INFORMATION kami tak keluar berdua ok.Lagi pon kitaorang pergi tempat yang ramai orang.

Benda paling mengarut yang penah aku buat adalah date masa hujan rintik-rintik ngadap KLCC.Romentik ke??Aku kalau jadi laki memang ramai awek terpesona sey..Macam-macam kitaorang borak untuk kenal antara satu sama lain:)Habis satu taman KLCC kitaorang ronda.hehe

Sebelom gerak ke KLCC tu memang bontot ni dah lekat takmo kua sebab seronok sangat chat dengan  keluang baru FB:)si mika buat group kami kluarga bhgia thp ngeng yg ske LIKE STATUS+STATEMENT KWN2 KT FB.Memang lawak chat dengan family baru.Sampai kitaorang kena BLOCK dari FB.Sian my FB FAMILY.

tu yang lambat sampai tuk date.hehe dia da sampai aku baru nak pakai baju.Gila gedik aku ni.Kalaulah dia tahu aku nipu.Ada aku kesah??hahaha Dia layan aku memang baiklah tapi bese la wahai teman-teman first date mana nak tunjuk perangai sangat.Masa balik dia anta aku kat rumah.Da lelama tu aku dapat message.Rupanya dari dia.heee (malu ok)

Sampai umah aku on FB and YM yahudi macam biasa.Dalam masa yang sama aku on BLOG nak tengok apa dia type kat entry dia.Tapi takda pape pon??Da lama-lama aku check dia ada update blog.YES!aku terus klik nak baca sampai habis aku baca tapi tak  puas hati aku baca balik semula.

Agak pelik plus aku macam terasa dia update pasal mak dia je??OK aku tahu mak dia sakit but dia tak update pasal dia jumpa aku pon??HURM..apekah maksudnya tu?dia tak tahu aku selalu skodeng BLOG dia and aku takkan bagitahu pon.Adoih..baru nak rasa happy tapi dapat pulak perasaan KECEWA.uhuk uhuk ubat batuk cap ibu dan anak chow ah..tak ada mood nak meroyan lelebih nak naip kat blog ni





No comments: