Saya_____bertunang

Perhatian ibu-ibu bapa-bapa..Sepanjang kehilangan aku selama ini bukan la kerana sudah meninggal dunia..sampai ada sorang,dua message and call tanya "eh kau hidup lagi ke tak?or sakit ni?lama kau tak on9? " ok sumpah terharu korang risau pasal aku tapi kenapa kena fikir mende yang tak elok ni?=.=" gRRrRRRRRrrr

Di bantotkan cerita,bila aku dah update ni kira aku hidup la kan:) hi kawan-kawan.. "lambai-lambai tangan".

Ada juga cerita yang pelik tapi suka untuk di dengar.Terima kasih kepada mereka yang buat cerita ye. Sepanjang aku hilang ni ada la b'berapa hamba Allah telah menyebarkan cerita bahawa aku dah bertunang.Ye ke? jawapannya.. saya belum bertunang.Nak cerita lebih lanjut? biarlah rahsia..:) insya allah kalau ada rezeki dan jodoh tak lama lagi bertunang la.Aku akan bertunang bulan 7 tapi...............tahun bila tatau lagi..hehe

Sesapa nak mencuba nasib sila la anta resume anda..Tawaran masih terbuka..haha pengsannnn (x_x)


No comments: