Hazama..KAWTIM!!

Aku tau agak menjengkelkan nak promote pasal AF sebab tak semua suka apa yang kita suka kan tapi peduli apa aku..?? belog aku suka aku la nak naip ape pon..huk uluhh...ada juga berberapa makhluk yang kurang susu ibu cakap kat aku,kau ada belog bukan ramai follower pon. Sebenarnya aku bukan buat belog ni sebab nak pemes macam Hanis Zalikha.Aku buat belog ni suka-suka sebab tu aku jarang menghapdet.Kepada sesapa yang ada dalam list aku terima kasih bebanyak kerana sudi masuk dalam list orang yang tidak di kenali ni =.="

Di ringkaskan cerita,Aku memang kurang nak melayan Af tapi semenjak hazama masuk setiap minggu aku nak tengok hazama sampaikan diari af pon aku nak tengok.Punya la obseskan?ok pe,sekurang-kurangnya aku minat kat orang yang dekat dari banggakan sangat orang korea.Ada apa dengan mereke..Lelaki melayu tak cukup ohsem ke?eh..hensem.. (^-^)

Aku suka dia sebab suara dia memang power..bak kata kak ogy "im in love with you" OMG!! Kak ogy sila beri laluan kepada saya dulu..ehem-ehem.Walaupon ramai tak suka kak ogy tapi aku rasa dia adalah juri yang bagus.bukan sebab dia puji hazama tapi dia memang ada bakat dan dia tahu apa yang dia mahu..papepon keep it up hazama !! 


 

suka hazama dari konsert prelude af4 lagi..aduyaii sore dia..auww

2 comments:

Marya Hana said...

ramai suke hazama !
dak keramat.. kui..

Mya Myra said...

hidup org KERAMAT!!
haha