Semoga bahagia..

Tadaaaaaaaaaa...tora datang lagi..yee owner belog ini belog arwah lagi ye kawan-kawan.Cuaca sekarang memang tak mengalakkan untuk hapdet.Sebabnya..??umah aku banjir.. eh tak tak..umah aku tengah-tengah kl nampak sangat tipu.Padahal gigih membuat baja taik mata.

Bulan ni aku dah datang bulan tapi bukan mende tu yang aku nak share.Tajuk entry pon dah macam kekasih aku nak kawen ngan orang lain padahal tak ada kena mengena dengan cerita cinta aku.Eh geli tiak aku.Jangan nak bercinta-cinta sangat la kan:P

si baju putih itu sudah bertunang

4HB 2,kawan sesama menyetan dari "YM" dah pon selamat berkhatan bertunang.Dalam masa yang sama kawan baik aku masa sekolah SMART datang umah bagi kad kawin kawan baik aku masa zaman muda-muda dulu " zaman sekolah " Pucat terus muka aku baca.Dah la malu kat mama aku satu hal,dia duk pandang-pandang je macam perli anak dia ni takde orang nak.sabar ye ma,anak mama ni laku je cuma kalah sikit je dari lisa surihani.** sila muntah di tong sampah berdekatan dengan anda **

 zaman-zaman single:P

Lessy merangkap guru pendidikan sex aku si auni afiqah pon dah selamat bersalin mengambil kursus kawin.Kalau takde sawan siput semput dia datang dalam tahun ni jugak la dia akan berumah papan tangga.

Si kecik yang berdiri itu auni afiqah **apesal skema sangat ayat aku ni **

Bila dah pergi kenduri orang kawin soalan biasa wartawan yang nak jadi macam nas ahmad tu mula la terjah tanya eh kau bila lagi?dah ada bf?eh dorang tu semua gatal nak kawin cepat da memang wajib kena kawin aku ni tak berapa nak mengawan sangat nanti-nanti la tunggu dah jadi macam kimora lee simmons aku kawin la:D

 si baju biru di atas sekali itu sudah beristeri..
p/s:budak yang buat aku fobia mau bertunang ada di dalam pic ini:P

Papepon aku doakan korang kekal bahagia hingga akhir hayat.Yang bertunang tu harap-harap bersabar la dengan dugaan yang datang.Yang nak berumah tangga tu pandai-pandai la belajar memikat hati suami/isteri.Bab bertunang ni aku masih dara eh fobia lagi..haha

3 comments:

Marya Hana said...

dksue bile nak kawen..? xya tunang2 de..

Tunsha Ayunie said...

hukhuk hunn :( this entry buat wa kangennnn bangat time kite menyetan dulu .. maka wa pun akan buat entry berlandaskan kisah2 zaman kite .. watch up ok! sebak plak tgk pic2 lame neh .. iskk ..

Mya Myra said...

ude:tggu ude dlu la..dksue nie calon pon lom ada:P

bby onik:rindu kenangan menyetan bersame:( tp skg masing2 da ad partner.