Apabila si gadis menangis??

Di lahirkan dengan mempunyai 2 abang,seorang kakak dan lebih rapat dngan abang berbanding dengan kakak sudah semestinya aku lebih kasar.Tapi dalam kekasaran ada jugak sifat perempuan yang terserlah iaitu menangis..**malu untuk mengakuinya** =.=" dah perempuan tu perempuan jugak la kan:P
# 1 #

MENANGIS KERANA KECEWA

Aku pernah bercinta dengan sorang mamat lagi tua dari aku,tapi tapi tapi malangnya cinta tak kesampaian sebab aku rendah dia tinggi..**takde kena mengena**  Walaupon aku yang minta putus tapi aku nangis jugak.haha sedih la dey!!bak kata orang,cinta bukan untuk di milikikan?Lepaskan dia kalau itu yang terbaik:)

# 2 #

MENANGIS KERANA DI DUSTAI

Kali ni bukan pasal cinta **naik mencacak bulu ketiak aku kalau cerita pasal cinta je** apabila persahabatan yang dah lama kita bina tiba-tiba kena tipu.Tak ke sakit hati??Aku lebihkan kawan dari BF dulu tapi biasa la ada kawan yang time senang bersama bila susah hilang entah kemana.HELL ouw~~ pergi jahanam 

# 3 # 

MENANGIS KERANA DI TINGGALKAN

Bukan di tinggalkan kekasih tapi di tinggalkan sebab hantar trolly ke tempat asal untuk mendapatkan 20sen..Gila tak berbaloikan?Kejadian jahanam yang berlaku di carefour wangsa maju membuatkan aku di bahan tanpa belas kasihan olah abang aku sampai sekarang.Masa orang sebok-sebok masukkan barang dalam kereta aku hantar trolly bila aku toleh kereta dah tak ada.gila berjurai air mata  plus air hidung :( orang pandang pon aku buat derk je.20sen punya hal..adehh

# 4 # 

MENANGIS ATAU GELAK NI??

Ni adalah satu kepelirkan kepelikan blogger marya hana a.k.a my bestfriend insya allah sampai ke akhir hayat:) dia kalau gelak keluar air mata,kalau dia sedih pon dia keluar air mata.haha pelik bebenar la minah sorang tu.Kadang-kadang kalau kitaorang tengah gelak aku terpaksa tanya "eh uda nangis ke gelak ni?? "  hehe comey (^-^)

Orang kata kalau nak menangis tu jangan tahan-tahan.lepaskan je nanti baru lega.Macam aku kalau sebelum start nak berlawan mesti nangis dulu kumpul geram pastu bantai musuh tanpa belas kasihan.



**************


p/s:masa menaip belog ni adik aku kat atas katil asik sepak je kepala aku,mentang-mentang dia atas katil aku duduk kat lantai.kang ada jugak orang menangis masa tidur aku kerjakan..grrrrRR..!!

2 comments:

Marya Hana said...

hoi hoi sempat lagi kaw membahan ude an. taik kambing cirits!

tu lah natural beauty, gelak sambil kua air mate :P

Mya Myra said...

haha mende da btol kot:p