akan datang..


Konon tajuk entry macam nak promot movie yang akan keluar akan datang pulakkan yang akan mencecah 40juta.huahuahua macam DR ROZMEY kesayangan korang pulak.Eleh bukan aku tak tau korang kata je tak suka dia tapi dalam blog korang bersepah cerita pasal dia..ahaha bukan aku tak perasan ok:P

Aku buat entry ni bukan nak promot cerita hantu kak limah balik rumah..err betol ke tajuk tu?awat panjang sangat..huh tapi akan datang aku akan lebih rajin menghapdet ye.Buat masa sekarang ni faktor umur "da pakai spek kira da tua la kan?? " yang tak mengizinkan mengadap lappy lama-lama.Kepada cik FATIN ATHIRAH bukan malas nak hapdet ye tapi tak ada masa:p

Kepada kawan-kawan yang duk tanya mana ang menghilang ni..??terima kasih la korang prihatin ambik tau pasal aku korang sememangnya tak ada kerja mengadap pesbuk 24jam tu yang tau je kalau ada orang on9 ke tak.hee tapi takpe aku menghargai.Ada yang tanya apa perkembangan terbaru ang.Perkembangan terbaru aku tang pipi jela yang kembang tang lain belum lagi.


Hari ni lepas kemas-kemas rumah"harus bagitau kemas umah mana tau kot-kot makcik-makcik pon ada blog tuk cari calon isteri tuk anak diakan..hee hye makcik saya single:D " sudahlah miak setahun bape kali je kemas umah boleh kira guna jari tangan tak termasuk jari kaki. ok part tu abang aku yang menyemak kat sebelah ni terbaca aku mengemas umah so dia keluarkan statement tu..sob sob..gila tak menyokong adik..WTF welkem to facebook..erk takde kena mengena:D

Berbalik pada cerita tadi lepas kekemas umah je dapat message dari appa a.k.a shahilah..hey appa..windu kamu..muax muax..appa cakap kawan kami incik silat menang dapat pingat emas dalam pertandingan silat dunia yang di adakan di jakarta,mesia,,eh memang tidak la mesiakan mesti la indonesia..budak sekolah pon tau..hee tahniah incik silat:D sebelum ni mia penah cakap kalau dia menang mia anggap tu adalah adiah bornday mia:D maknanya sekarang ni mia da dapat adiah yang pertama walaupon besday lagi seminggu lebih..yeahh!!


Ok guys GTG..kalau blogger kamaria hana selalu kena buli dengan adik dia yang ronggak tapi aku pulak kena buli dengan anak sedara bertelinga capang.Sebok suruh aku kemas mainan yang dia dah sepahkan.Banyak cantik muka kau!!Kalau maksu kau ni yelah cantik..tettt berbulu mata bacakan..agaga dah tu dia yang kebulur aku tukang suap dia sedap-sedap baring tengok astro..nasib baik la dapat mak sedara yang penyabar ni kalau tak memang bertelor pale dia..




 

2 comments:

shahilanasir said...

wehehe..anda yg ku pnggil dedi..appa windu kamu jue..

Mya Myra said...

rindu sangat2