sexys my name yea sexys my name

Aku tengah EXCITED nak balik kampung tercinta esok..yabedaabeduuu!!Konon-konon semalam tacing buat entry tak dapat jumpa sekupu termasham tersayam padahal dia pon tak jadi balik kampung maknanya dia akan balik ujung minggu ni.hey sekupu-sekupu geng menyetan (^-^)

Di sebabkan semangat nak balik kampung esok aku bangun awal pagi hari ni berkat doa incik A yang selalu nak aku tido awal and bangun awal.eH!mencik tau you ni kata sayang i,So suka hatilah i nak bangun lewat..pergi main jauh-jauh!!yang sebenarnya incik A tak kisah pon aku bangun pukul berapa.dia tau cik awek kuat tido.Agaga 


tittittttt..bunyi apa ntah tu.."2 inci kemudian"..tititttt..ah sudah..baru aku teringat sekarang aku dah pakai I PHONE TOUGH LIGHT.Patutlah fon dah tak ada bunyi lagu lagi.Incik A message "busyuk pipi bulat"..tetiba je dia anta message pepagi buta.Macam tau-tau je aku dah bangun.Lepas berbalas message sepatah dua kata datang pulak semangat nak kemas umah.

Bukan senang nak tengok aku datang rajin yang teramat(datang bulan tu adalah sebulan 7 hari:P ).Basuh baju sampai dua kali (gila banyak tak basuh) kemas bilik,basuh bilik air,lipat kain puan mama,basuh dapur and kemas ruang tamu a.k.a playground anak sedara aku.Banyak mainan dia je nyepah.eH tak baik merungut kang kurang pahala tolong kemas umah.mencarut dalam hati takpekan??:p

Dalam keadaan basah..sexy ke??


 kuat menyepahkan umah aku dengan mainan yang dah hancur

 
Dari pagi Mengemas dengan peluh-peluh macam baru balik dari sawah aku menaip entry ni.titittt (gila tak glamor bunyi fon aku sekarang) Incik A message lagi..Busyuk stop kemas pergi makan dulu..Bab nak mengemokkan badan aku no 1..tititttt..mesti berpeluhkan??sexynya..Uiks..berpeluh pon sexy eh??Masam-masam macam ni dia kata sexy? Pelik betol pemikiran lelaki.


Aku pernah baca dalam satu majalah mana ntah dia kata tulis kalau perempuan dalam keadaan basah lelaki yang tengok akan berasa ghairah.Auch..malu i..lepas ni kalau hujan dan dan tu jugak aku nak main hujan sebab nak tekel incik bujang depan umah blah kiri sikit..Weewittt(buat muka miang sikit)Tittittttt..huk uluh tau-tau je cik awek ada niat buruk dan-dan message incik A masuk...dengar lagu kat flyFM now!!




so what's your name hey baby what's your name oh yeah
 
sexys my name yea sexys my name
 
 


Nama aku mia myra la bukan sexy sexy jadah tu..Aku sopan tau.agaga ok la nak rehat-rehat merenggangkan otot yang sengal-sengal setelah bertahun tak mengemas(melampau la bertahun) rasa tak nak mandi la baru la sentiasa sexy..kihkih ok la chow nak keluar ngan incik A (^-^)

No comments: