Wahai shaitan yang di sana..

Kali ni blog aku nak mencarut lepas geram tanpa batasan..Hahaha ada aku kesah orang suka ke tak aku maki-maki?Blog aku bukan blog kau?So jangan nak memandai judge me OK!

Aku dah lama tak singgah chat room bila aku masuk kau nak cari pasal ngan aku pulak?HELLO BITCH!Sila bandingkan aku ngan kau ok.Setakat muka bangla plus indon hitam berkilat tak payah nak cari pasal ngan aku.Aku tak layan la mamat LOW CLASS macam kau ni.Kau tu SAMPAH MASYARAKAT AND BEKAS BANDUAN.sila cermin sikit diri kau tu.

Setakan nak bahan-bahan aku kau ingat aku sentaplah?Kau tayah nak belagak jadi hero tamil.Aku sikit pon tak gentarlah ngan kau.Kau tu bacul ajak jumpa takut.Dahlah anak punggut,menumpang kesenangan bapak tiri.Kau ingat aku tak tahu kes rogol kau tu?Setakat merogol budak bawah umur apa rasa der?dah terdesak sangat nak bayar bil tertunggak sampai budak pon jadi mangsa?



Kesian gila budak tu teraniaya sebab manusia yang berhati keperibinatangan macam kau.Aku doakan kau kena hukuman yang berat kalau boleh gantung sampai mati lepas tu tanam kat perkuburan anjing.

Aku malas nak cerita banyaklah der..Rahsia kau semua aku tahu.Masa kat mahkamah kau datang lambat then hakim kata nak masukkan kau dalam penjara sebab tak menghormati masa muka kau macam nak nangis plus cuak.Sudahlah SHAITAN,kau tu macam bangkai tak di perlukan dalam dunia melainkan jadi perosak je. 

Kalau betol-betol kau hebat sangat jumaat ni kau jumpalah budak-budak kl6 yang lama.Kau cakap banyak aku akan pastikan kau makan kaki.kau nak sangat kena FINE:D aku takde hal tapi aku boleh agak kau tak berani nak tunjuk muka boyan kau tu nanti.

No comments: