Saya merajuk dia pujuk :)

Kebiasaan perempuan suka di pujuk.AH KAU!! jangan nak geleng-geleng kepala menafikan ye itu lumrah kalau bukan tu maknanya kau bukan perempuan tulin tu special kes ala-ala kak nyah dari yongpeng.

Semenjak dua menjak tiga menjak bergadoh dengan incik A dia tak berputus asa memujuk aku sampai dia datang rumah aku siap HALAU BALIK dia tetap cool layan kerenah aku.Gila apa dia tu kena marah and aku buat macam tu masih nak aku??Sampai macam tu sekali dia suka aku?Tapi selagi belum nikah dont trust your BF AND GF ok.Untuk incik A tabik spring untuk u x_x..

Aku paling malas nak pujuk orang.Yang sebenarnya kalau perempuan merajuk tu normal tapi kalau lelaki merajuk lagi mengada-ngada.Untuk tak memeningkan kepala korang nak pujuk si dia aku ada sediakan TIPS:


1.Mulakan bicara dengan intonasi yang lembut dan tone yang paling minum.Tapi at least boleh dengar la..tak leh dengar buat apa.(kekasih pekaklah badak camne?? huhu )

2.Gunakan panggilan yang paling ROMANTIS cotohnya….sayang ker….yang ker…darling ker..suka hati kepala paip korang la.. (baby ke macam incik A panggil aku..huhu )

3.Bila cakap tu cuba tangkap anak mata dia.Lepas tangkap simpan dalam sangkar yer.hikhik..pastikan anak mata dia tengok juga mata kau.Bagi kurang sikit rajuk hatinya tu.kalau juling tak tahu la.(keliru i nyah)

4.Berikan alasan dan keterangan yang paling logic yang boleh masuk terima akal.Takder alasan create bagi dia puas hati tahap cipan.(kalau tipu sunat sekali sekala takpe jugakkan Kalau tak sunat tak boleh tipu sunat ye..heee)

5.Jangan gunakan bahasa kasar,kesat atau gunakan keganasan kerana itu akan menimbulkan lagi ketegangan.Pada si wanita janganlah sampai gigit bf dah.(gigit-gigit tu yang aku suka)

6.Kalau masih tak berkesan..say “Bye –bye..awak kahwinlah dan hidup ngan monyet kat hutan lagi bagus!”…….sure dia tak nak dan kejar awak.Percayalah(cakap sambil buat gaya beruk tepuk tangan atas kepala tu) hakhak

***********************************************

esok tips putus cinta and cara-cara untuk melupakan pulak ok untuk orang-orang yang putus cinta:)

No comments: