HOBEN JANG HOBEN VS GOMO KLATE GOMO

Terus terang aku memang suka dengan sukan bola sepak tapi bukan peminat bola sepak malaysia.Sakit hati ok aku tengok cara dorang main.Maybe sebab aku selalu bandingkan dorang main dengan permain luar negara kot.Tapi kita pon boleh setanding merekaKAN??tapi apa yang aku tengok sama macam budak sekolah aku main dulu.ish teruk-teruk

Tak pernah-pernah aku tengok bola sepak malaysia tetiba aku boleh pulak layan bola NEGERI SEMBILAN VS KELANTAN dan semestinya aku sokong pasukan NOGRI sebab apak den orang nogri..hehe tahun lepas negeri sembilan telah menang dengan bangga dan berhemahnya dan tahun ni nasib lebih berpihak pada pasukan kelantan.SYABAS untuk pemain kelantan.



Cuma yang tak sedapnya mata aku memandang penyokong lebih tak semenggah dari pemain bola.Apa kes??Bukan aku nak menunding jari pada sesapa tapi apa yang aku tengok penyokong kelantan ni tak semenggah ala-ala jakun sikitlah.Masa first half n9 goalkan bola dorang dah start baling-baling mercun and botol.Relex sikitlah der Janganlah beremosi sangat.Meluat gila aku tengok.



Bukan aku sorang je yang kata macam tu ok.Kalau tak caya tengok FB belambak orang kata penyokong kelantan over semacam.Ok tu hal n9 da score dorang buat macam tu yang lagi satu hal klntan da score pon baling botol and mercun jugak?gila meroyan sey.bawa-bawalah bersabar.Lagi pon team korang dah menangkan.

****************************************

Tak sabar tunggu worldcup lagi 4 tahun.Harap-harap brazil menang lerr tak pon argentina.Pemain malaysia sila tengok worldcup ok.Belajar dari mereka yang berpengalaman.Selamat mengharumkan nama negara:D HOBEN JANG HOBEN!!

No comments: