Sayang..kau tipu-tipu aku lagi

Tetiba gigih pulak nak hapdet belog.Alang-alang ada idea ni aku share la kat korang.Bila tak hapdet kang korang windu pulak kat aku kan kan **sila bunuh diri di flat pekeliling**

Aku jenis yang tak kisah nak berkawan ngan sesiapa,asalkan orang tu boleh ngam ngan pale and jujur nak berkawan.Aku tak minat nak kawan dengan orang yang pandang  luaran.Yang mana da lama kenal tau la prinsip aku,tu pasal jodoh lambat datang.haha so jangan nak tetanya bila aku nak bertunang,kawen dan spesis dengannya.

Between You and Protoza Anip
Protoza Anip January 31 at 10:33am Report
hmmm u nk g swin sms me ok....my num ber is...013-*******
bleh la u ajar i poco-poco dalam air.... 
Mia Myra Ramadhani January 31 at 11:44pm
haha perli ye:P
bru je swimming kt sane tp g dkt pullman kemarin..


Protoza Anip February 2 at 8:18am Report
u g nti u bg r tw...tp mgu nie i blk kmpg u....by the way...
.u x bg no fon u fon...just friends.... 
Mia Myra Ramadhani February 6 at 3:04am
huaaaa bestnye blk kg:( 
013-*******
Protoza Anip February 7 at 4:46pm Report
thank...selamat tahun baru cine...

Contoh,macam mamat ni kan,nampak la dia nak berkawan ngan aku padahal kenal masa ngah swimming je pon.Tapi semalam semuanya kantoi.haha tu la padahnya nak menipu sangat.Dedua ada salah.Aku tak bagitau dia yang aku nak pergi swimming.Sebelum ni dia siap call kalau nak pergi lagi bagitau dia,aku pon mengiyakan.Tapi masa pergi semalam tak roger pon.budus ah kan dah terserempak:(

Aku bukan sengaja la kan nak tipu-tipu dia lagi tapi b4 tu dia yang tipu-tipu aku.Konon kata kerja kerani sekolah padahal polis.Haiz..tu pon nak tipu,yang bebalnya dia nak add pesbuk aku apesal nak tipu-tipu aku bagai.memang sure la kantoi aku ley tau kau kerja apa semua.Tu la suka sangat tipu-tipu aku lagi... 


Muka je nsem,sayangnya..??kau tipu-tipu aku lagi.tapi ada aku kesah??pastu kalau nak berkawan jangan la kata single ke apa..Tak perlu tipu-tipu aku lagi sebab kalau kau single pon bukan aku suka.heee Di sebabkan kau tipu-tipu aku lagi kan dah kantoi kau datang dengan awek..Gila punya lakik..



p/s:jangan tipu-tipu aku lagi..hye mohd rafiq..haha

takde kene mengena pic ni ngan tajuk entry..haizz


2 comments:

Ym.Bundle said...

mohd rafiq ade tipu2 mia ke:|
**==sentap:|

Mya Myra said...

eh x x..saje je ah=))
haha